Veelgestelde vragen
Bestellen, betalen, verzenden
Moet ik mijn bestelling controleren?
We raden aan om je bestelling na ontvangst altijd te controleren. Het kan zijn dat er onverhoopt iets beschadigd is tijdens transport, dat er onderdelen ontbreken of dat er anders mis is. Als je dit constateert bij binnenkomst van je artikelen, dan proberen we altijd een passende oplossing te vinden. Xebius Media Groep is niet aansprakelijk voor extra kosten zoals montage, wachttijden van monteurs, huur van machines e.d.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Tijdens de bestelling kies je of je de bestelling zelf ophaalt of laat bezorgen. De bezorgkosten worden bepaald op basis van de afmetingen en gewicht van jouw order en hoe snel je jouw bestelling wilt laten bezorgen. Alle spoedtoeslagen en de verzenddatum worden weergegeven tijdens het bestellen.
1. Standaard
Kies voor een standaard bezorging door DHL. Zij bezorgen jouw pakket tussen 08.00 uur en 18.00 uur.
2. DHL Express
Je hebt je bestelling vóór 12.00 uur ‘s ochtends in huis. Volg jouw zending met track & trace.
3. Brievenbuspakket
Past je pakketje door de brievenbus? Een brievenbuspakket is veel goedkoper en bezorging is altijd mogelijk. Thuis zijn en tekenen voor ontvangst is niet nodig.
4. Afhalen
Kom je liever persoonlijk langs om jouw bestelling af te halen? Dan zien we je graag verschijnen. De koffie is gratis!
De afhaallocatie van Xebius Media Groep is:
Nijverheidsweg 32
3341 LJ Hendrik-Ido-Ambacht
Maandag tot vrijdag: 08.00 – 16.30 uur
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Soms is het nog mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Let op: ons printproces is sterk geautomatiseerd. Het kan zijn dat je bestelling al binnen een paar minuten in behandeling wordt genomen. Heeft jouw order de status 'in productie', dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De levertijd is standaard aangegeven bij het product dat je bestelt. Hiervoor dien je je bestanden op werkdagen uiterlijk 15.00 uur aan te leveren. Let op: voor 24 uurs-producten geldt een aanlevertijd van 12.00 uur.
Kunnen jullie mijn bestelling met spoed leveren?
Jouw opdracht extra snel in huis? Geen probleem! Wij rekenen voor spoedopdrachten een toeslag. De voorwaarden zijn:
- Neem even telefonisch contact met ons op.
- Voor 24- en 48-uurs spoedorders kunnen wij geen tijdslevering garanderen.
- In uitzonderlijke gevallen, zoals extreme formaten, hoge aantallen of wanneer onze planning het niet toelaat, is het mogelijk dat wij een spoedorder niet binnen de gewenste tijd kunnen leveren. Uiteraard bellen wij je dan.
- De website geeft altijd aan welke leveringen mogelijk zijn. Er zijn producten die bijvoorbeeld niet binnen 24 uur te leveren zijn.
Hoe kan ik betalen?
Er zijn verschillende manieren om orders via Xebius Media Groep af te rekenen:
- iDEAL - Als nieuwe klant reken je direct af via online bankieren.
- Op rekening - Je bestelt nu en betaalt later.
- Boek je het bedrag zelf over, dan kun je dit doen naar: IBAN nummer: NL34INGB0650846516, onder vermelding van het factuurnummer.
Kan ik het afleveradres wijzigen?
Ja, dat kan, maar alleen als jouw order de status 'in behandeling' of 'in productie' heeft. Neem in dat geval even telefonisch contact met ons op.
Kan ik een product retourneren?
Je kunt onze handelsartikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Helaas is het niet mogelijk om een geprint product of materiaal terug te nemen. Voor het terugsturen van handelsartikelen hebben we een paar voorwaarden:
- Het artikel is onbeschadigd.
- Het artikel is compleet.
- Het artikel zit in de originele verpakking en is ongebruikt.
- Het artikel is niet op maat gemaakt, door jezelf of door derden aangepast of een gewijzigd product.
Na ontvangst boeken wij het aankoopbedrag exclusief verzendkosten retour. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Na 14 dagen zijn wij wettelijk niet meer verplicht de retourzending te accepteren. Neem in dat geval even contact met ons op.
Wat kan ik met een creditfactuur?
Ontvang je van ons een creditfactuur, dan kunnen wij deze verrekenen met eventuele openstaande rekeningen. Neem hiervoor even contact met ons op. Als dit niet mogelijk is, storten wij het bedrag zo snel mogelijk terug. Houd rekening met een maximale termijn van 14 dagen. Annuleren van je bestelling, dan worden de kosten teruggestort.